Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Štít zadní automobilové brzdy
Krasula, Jan ; Klapka, Milan (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce je zaměřena na rozměrový návrh štítu zadní brzdy závodního automobilu kategorie T1 s předepsanými parametry. Začátek práce bude věnován seznámení s kategorií T1 a se závody cross-country rallye. Druhá část bude osvětlovat problematiku brzd a chlazení. Dále bude navržen systém chlazení a výpočtem ověřena jeho funkce. Závěr práce je vyhrazen pro vlastní konstrukci štítu brzdy.
Reliabilita GPS systému při měření klíčových parametrů externího zatížení u mládežnických hráčů fotbalu.
Fojtík, Kamil ; Bujnovský, David (vedoucí práce) ; Vampola, Jindřich (oponent)
Název: Reliabilita GPS systému při měření klíčových parametrů externího zatížení u mládežnických hráčů fotbalu Cíle: Hlavním cílem práce bylo zjistit, reliabilitu GPS systému při měření klíčových parametrů externího zatížení u mládežnických hráčů fotbalu Metody: Výzkumný soubor tvořilo 15 hráčů mládežnického fotbalu ve věku 15 - 18 let. Jednalo se o hráče kategorie U16 a U19 z elitního mládežnického týmu hrající nejvyšší soutěže ve své kategorii. Hráči absolvovali terénní testování pod dohledem kvalifikovaných odborníků, které proběhlo podle standardizovaných podmínek popsaných v metodické části práce. Pro zjištění reliability GPS systému, jsme použili systém Catapult Playertek, kdy hráč měl na sobě 3 čipy a prováděl různé rychlostní testy na fotbalovém hřišti, na umělé trávě třetí generace. Výsledky: Výsledky práce podávají informace o tom, že z hlediska statistické významnosti je významných osmnáct z devatenácti parametrů. Z hlediska věcné významnosti mají reliabilitu špatnou 3 parametry - maximální akcelerace a vzdálenosti v akceleračních zónách 1 - 2 m·s−2 a 2 - 3 m·s−2 . 7 parametrů má reliabilitu střední - vzdálenosti v deceleračních zónách 1 - 2 m·s−2 , 2 - 3 m·s−2 , 3 - 4 m·s−2 a > 4 m·s−2 , vzdálenosti v akceleračních zónách 3 - 4 m·s−2 a > 4 m·s−2 a maximální decelerace. 3 parametry mají...
Zrychlená společnost a hnutí Slow Movement
ŠITNEROVÁ, Simona
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na fenomén zrychlené společnosti a globální myšlenkové hnutí Slow Movement, coby reakci na tento společenský trend posledních staletí. Autorka nejprve popisuje historický vývoj společenského zrychlování a jeho dopady na lidstvo i životní prostředí, které, jak zjišťuje, jsou často výrazně negativní. Následně jsou ve studii popsány historické i kulturní rozdíly v lidském vnímání času a odlišnosti v tempu života vybraných států a národů světa. Dále je ve studii zaměřena pozornost na první tendence ke zpomalení, které se začaly ve společnosti objevovat již v době moderní, a ve větší míře se prosadily v době postmoderní. Hlavní část práce představuje globální hnutí Slow Movement, okolnosti jeho vzniku, vývoj v čase, a hlavní ideje celého sledovaného konceptu. Skrze detailnější deskripci jednotlivých tematických odnoží pomalého hnutí jsou dále prezentovány konkrétní způsoby a návody na realizaci života v souladu s pomalou filozofií. Závěrem jsou shrnuty hlavní zjištění a poznatky, kterých bylo ve studii dosaženo, vysloveny náměty pro budoucí výzkum, a uvedeno krátké zamyšlení ohledně perspektiv možného budoucího úspěchu a dalšího rozšíření myšlenek hnutí Slow Movement.
Rychlostní a obratnostní schopnosti ve fotbale
Červenka, Daniel ; Zahálka, František (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Rychlostní a obratnostní schopnosti ve fotbale. Cíle: Cílem práce bylo hodnocení průběhu rychlosti pohybu hráčů vzhledem ke změně směru. Posouzení změny směru při pohybu k úspěšnosti výsledku testu. Vzájemné srovnání náběhové a rozběhové rychlosti v určené vzdálenosti. Metoda: Měřená skupina čítala 15 hráčů s následnými antropometrickými hodnotami (věk = 17-18 let, výška = 178 ± 4,58 cm, hmotnost =72± 2,35 kg). Hráči před testováním absolvovali rozcvičení (aktivačního strečinku, protažení, rozběhání a následná pohybová hra). Testoval se měřený úseku 5 m s následnou otáčkou na předem definovanou dolní končetinu a okamžitým během zpět do měřící brány fotobuněk. Každý hráč absolvoval dva na pravou a dva pokusy na levou dolní končetinu. Metoda pro hodnocení kinematiky pohybu byla použita 2D video analýza. Pro zpracování videozáznamu byl použit software Virtual Dub 1.4 (VirtualDub.org), Zpracování nastříhaných záznamů proběhů a kinematická analýza bylo provedeno pomocí softwaru TEMA Bio (ImageSystems Ltd., Švédsko). Výsledky: Výsledky v pořadí třetí hráč měl nejrychlejší čas z hlediska všech otáček jeho čas, se rovnal 5,76 m/s. V otáčce na levou stranu nám vyšel výsledek, jako nejlepší hráč dvanáctý, který dosáhl času 5,54 m/s. Závěrem bych se více věnoval rychlostní složce po náročném...
Štít zadní automobilové brzdy
Krasula, Jan ; Klapka, Milan (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce je zaměřena na rozměrový návrh štítu zadní brzdy závodního automobilu kategorie T1 s předepsanými parametry. Začátek práce bude věnován seznámení s kategorií T1 a se závody cross-country rallye. Druhá část bude osvětlovat problematiku brzd a chlazení. Dále bude navržen systém chlazení a výpočtem ověřena jeho funkce. Závěr práce je vyhrazen pro vlastní konstrukci štítu brzdy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.